Re: Karta TV AVer pod NT nie bedzie dzialac!

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 19:45:12 MET

"Tadeusz Stachura" <stachtad_at_kki.net.pl> wrote in message
> Producent, firma AVer, wyraźnie stwierdza z swoich materiałach
> (wystarczy odwiedzić ich witrynę WWW), że do urządzeń AVer
> TV Capture i TV Phone udostępnia sterowniki do systemu
> Windows95/98. Nie ma sterowników dla Windows NT dla
> wyżej wymienionych kart!
>
> W tej sytuacji, należy zakupić inne urządzenie, jeśli pragnie
> się używać karty tunera TV w komputerze z systemem
> Windows NT.
>
> Tadeusz Stachura

Puknij sie w glowe, czlowieku, sam nie wiesz jakie bzdury
gadasz !!!!! Po jakiego diabla ktos mialby kupowac nowa karte ?
Wez sobie madralo jakikolwiek program do obslugi tunera,
np. BorgTV albo MultiDec i bedzie chodzilo bez problemu !!
Sam tak mam na Win2000 bo na sterach alpha AVer'a nic nie
dziala. Kto powiedzial, ze musisz uzywac softu producenta ??
Soft AVer'a jest absolutnie do du*.*, nawet ten do Win95/98.
Kazdy inny programik obslugujacy tunery bije go na glowe !!!!

Pomysl nastepnym razem 10 razy zanim znowu sie tak
idiotycznie osmieszysz !!!!

--
AudioTechnica (or compatible)
* * *