Do użytkowników AWE64 - Pomocy !

Autor: Sounder (sounder_at_kki.net.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 16:27:01 MET

Witam :)

Mam pewien problem z AWE64, podczas pracy w trybie full-duplex w raz
nagranym materiałem słychać straszne trzaski i szum. Problem występuje w
każdym programie do edycji dzwięku CoolEditPro, WaveLab, SoundForge itp.
Sprawdzałem kartę na innym kompie i wszystko było OK.
Aktualizowanie sterowników karty też nic nie dało.
Co może być tego przyczyną i jak temu zaradzić, uprzejmie proszę o pomoc na
priv: peterlevandovitch_at_poczta.onet.pl