Odp: BIOS obsluguje tylko 8GB HDD

Autor: Artur Mariansky (arturmar_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 15:32:35 MET

Użytkownik juliusz <julek_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:88v5cr$32e$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Mam taki problem - mam dysk IBM 13 GB, ale podczas partycjonowania okazalo
> sie, ze BIOS plyty widzi tylko okolo 8 GB

Na stronie IBM'a znajdz program Ontrack Disk Manager. On powinien zalatwic
problem .Ja mialem identyczny problem i moge juz uzywac calej przestrzeni
Quantuma 10GB.
Pozdrawiam

--
         Artur Mariansky