Re: Do użytkowników AWE64 - Pomocy !

Autor: Jakub Pasoń (djyoyo_at_polbox.com)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 10:09:47 MET

Sounder wrote:

> Mam pewien problem z AWE64, podczas pracy w trybie full-duplex w raz
> nagranym materiałem słychać straszne trzaski i szum. Problem występuje w
> każdym programie do edycji dzwięku CoolEditPro, WaveLab, SoundForge itp.

Miałem kiedyś taki sam problem ale to nie jest wina AWE tylko obsługi
dysku przez Winzgrozę. Mi coś takiego działo się po zmianie dysku na
nowy. Zabawy ze sterownikami albo ustawieniami dysku nic nie dadzą.
Jedyne wyjście to reinstall windy.

--
*     Jakub Pasoń ^^^ CookieMonster       *
*  	Registered Linux User #165520     *