Re: Czy watro zainstalwoac Win2000

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 10:46:54 MET

Użytkownik a_patch <marcin_at_serw.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38B541B8.1ED66209_at_serw.net...

> To jestes jednym z nielicznych. Ja reinstaluje winde conajmniej raz na
miesiac.
> A tak "wogle" to microsoft powinien wymyslec specjalny przycisk na
obudowie
> do fomatowania dysku i ponownej instalki windy.
> zdrowionka
> marcin_at_serw.net

ja mam raz na pol roku przy duzej ilosci eksperymentow z nowym softem i
sprzetem
tez nie jest se, tylko pierwsza w98

demony jakies wywolujecie

zasada jest prosta: jak bebechy sa w miare firmowe (czyli - nie te
najtansze) wszystko dziala od pierwszego kopa, winda rozpoznaje co trzeba,
instaluje sie i rusza.

jak nie sa - to co innego. trzeba chuchac i dmuchac.. no i pisac na liste:-)