Re: Czy watro zainstalwoac Win2000

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 16:17:00 MET

On Fri, 25 Feb 2000, holyboy wrote:

+Użytkownik a_patch [...]
+> Beerman napisał(a):
+
+> > Taaaa, Winda 98 tez miala ich w pi**u i ciut ciut a ja od roku nie
+> > musiałem jej reinstalować. Chodzi tak samo dobrze jak zaraz po
[...]
+> To jestes jednym z nielicznych. Ja reinstaluje winde conajmniej raz
+>na miesiac. [...]
+> zdrowionka
+> marcin_at_serw.net
+
+ja mam raz na pol roku przy duzej ilosci eksperymentow z nowym softem
+i sprzetem tez nie jest se, tylko pierwsza w98
+
+demony jakies wywolujecie
+
+zasada jest prosta: jak bebechy sa w miare firmowe (czyli - nie te
+najtansze) wszystko dziala od pierwszego kopa, winda rozpoznaje co trzeba,
+instaluje sie i rusza.

 Niestety muszę się zgodzić z tobą i z Beermanem.
 Niestety, bo IMHO OS z takimi błędami że się "lubi wieszać"
(a z rzadka się zdarza) albo *aplikacja z błędem* to żaden OS.
 A uszkodzony .DOC WORDa potrafi powiesić nie tylko Office, ale
całość :> Niemniej w "normalnych" warunkach działa na tyle, że
*nie* odnoszę większych szkód - i co jakieś pół roku sobie powoli
dyfunduję na sąsiedni dysk, bo straciłem orientację co mam powgry-
wane :)

+jak nie sa - to co innego. trzeba chuchac i dmuchac.. no i pisac na liste:-)

 Coś w tym jest... Najdłuższych konsultacji telefonicznych to udzielałem
koledze, którego znajomy zakupił PCta w supermarkecie :]
 Aczkolwiek po "wflashowaniu" i "wdriverowaniu" wszystkiego, co było
w Internecie dostępne (i zdemolowaniu rejestrów, żeby się chciało
wgrać) ruszył :>

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.