Re: postawienie sieci !pilne!

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 21:32:33 MET

On 23 Feb 2000 22:29:22 GMT, Konrad Stepien <konrad_at_interdata.pl> wrote:

>Drugiej przyczyny nie jestem pewien, ale jak kilka hubów połączysz
>więcej niż jagdną drogą to będziesz miał sieczkę z kolizjami i takimi
>tam. Nie wiem czy przy koncentryku "w kółko" będzie podobnie, ale jest
>taka szansa.

To przy hubach i propagacji kolizji pomiedzy nimi, a nie na koncetryku.
Na koncentryku bedzie ciut inne zjawisko: sygnal rozchodzi sie
w obie strony, i inne stacje widza dochodzace dwa sygnaly. Niestety -
oba sa opoznione o inny czas [no chyba ze dokladnie naprzeciwko w "kolku"]
wiec odbieramy smieci a nie dane. Ba - sygnal nie zanika za jednym obrotem,
tylko moze zrobic pare kolek zanim spadnie do poziomu nieistotnego.
Wiec odbieramy kilka ech. Smietnik totalny.

J.