Re: postawienie sieci !pilne!

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_interdata.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 23:29:22 MET

Metallo <metallo.nospam_at_magic.ic.com.pl> napisał(a):
>On Thu, 17 Feb 2000 15:28:42 +0100, "Roger"
><roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> wrote:
>
>[...]
>
>a jesli kabel jest polaczony w 'koleczko'?
>
>rys. pogladowy:
>

> ,===[komp1]===[komp2]===.
> | |
>[komp6] [komp3]
> | |
> `===[komp1]===[komp2]==='
>
>bo cos takiego mi zamajaczylo...
>jezeli bredze prosze mnie uswiadomic.

Bredzisz :-)))
A tak poważnie, to nie zadziała z co najmniej 2 przyczyn.
Pierwsza to taka, że karty do wykrywania kolizji robią pomiar napięcia
w magistrali, i tak się składa, że rezystancja powinna być coś koło
25 ohm (2x50 ohm równolegle + rezystancja kabla). Jak ci się rezystancja
nie zgodzi, to napięcia będą inne i qpa.
Drugiej przyczyny nie jestem pewien, ale jak kilka hubów połączysz
więcej niż jagdną drogą to będziesz miał sieczkę z kolizjami i takimi
tam. Nie wiem czy przy koncentryku "w kółko" będzie podobnie, ale jest
taka szansa.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.