Odp: Dysk Quantnum 2.1 nie BOOTUJE....

Autor: Unlea (unlea_at_kki.net.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 19:35:02 MET

> Ale Linuxa wywalilem , a dysk nie chce za cholere bootowac systemu.
>
> Wyswietla tylko napis: LI (cos jakby lilo gdzies zostalo) , nie
pomaga
> partycjonowanie , formatowanie , fdisk /mbr , odswiezanie bootsectora
przez
> mks-

Moze to oczywiste ale... który boot record czyscisz ?? ( dysku głównego
czy Quantuma? ) lilo był na dysku C: i tegoż masz wyczyścić, acha i mnie
tak się też działo jak wyjąłem dysk D: na którym był linux (wniosek,
dopnij D: , odpal z dyskietki i na dysku C: wpisz fdisk /mbr
Nie ma siły - musi działać.

--
Pozdroowka
2B <unlea_at_kki.net.pl>