Powielanie!!!

Autor: Unlea (unlea_at_kki.net.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 19:35:04 MET

    Proszę o uświadomienie mnie w kwestii:
Czy fakt, iż ostatnio ( od jakiś 2dni) znaczny procent postoow
przychodzi do mnie w 2-10 kopiach np. Dyskusja o zabezpieczaniu płyt to
2 posty po kilka, kilkanaście kopii - to wina mojego OE czy OE ludzi
wysyłających w/w posty??? - o co chodzi???
Wiem, że to właśnie Outlook daje takie efekty ale dlaczego przez
ostatnie 2 dni w takiej ilości i od różnych osób? - czasem się zdarzało,
ale raz na miesiąc.

--
Pozdroowka
2B <unlea_at_kki.net.pl>