Dysk Quantnum 2.1 nie BOOTUJE....

Autor: Michal Kosnik (michal_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 14:56:16 MET

Mam taki maly problemik - otoz mam sobie dysk Quantnum FireBall 2.1 Gb ,
wszystko bylo z nim w porzadku , do czasu jak zapragnalem zainstalowac sobie
na nim Corel Linux'a - chodzilo wszystko ladnie , startowal sobie system z
dysku glownego lub z Quantnuma jak chcialem Linucha...

Ale Linuxa wywalilem , a dysk nie chce za cholere bootowac systemu.

Wyswietla tylko napis: LI (cos jakby lilo gdzies zostalo) , nie pomaga
partycjonowanie , formatowanie , fdisk /mbr , odswiezanie bootsectora przez
mks-a.

Co to moglo sie stac ??? da sie jakos naprawic (cos wydaje mi sie ze to wina
linuxa)

Ma ktos jakies sugestie ??? moze trzeba by jakims dyskeditorem pogmerac ?

Michal

DAMAK'S - STUDIO REKLAMOWE - damaks_at_poczta.gnet.pl
50-455 Wroclaw, ul.Kniaziewicza 23B
tel./fax (071) 34 107 87