Re: Intel 810

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 23:49:44 MET

Dnia Tue, 22 Feb 2000 16:30:05 +0100, Krzysztof Pawlak napisał(a):
>mike <008uzi_at_friko.onet.pl> w artykule news:38b17561$1_at_news.vogel.pl

>Tak, pod Autocada tylko karty Matroxa i ELSA, choc z braku laku
>na innych tez przyzwoicie wypada ...

Popieram :)
Ostatnio znajomemu montowałem sprzęt do Autocada - na G400 działało cudownie
:)

>Natomiast pomysl z i810 to NIE jest dobry pomysl.
>Ten wytwor nadaje sie dla pani Malgosi do pisania w Wordzie,
>ale nie do pol-profesjonalnych zastosowan.

W firmie modernizowaliśmy komputery. W tym pojawiło się w ramach
eksperymentu (nieudanego :) parę płyt na i810... Te, co są używane pod DOSem
(jako kasy) i pod win95 (też głównie tryb tekstowy) jakoś działają.
Próbowaliśmy wsadzić Elsa Winner turbo cośtam na PCI... Dżizas... tylu
konfliktów naraz jeszcze nie widziałem :)
Po kilkunastu godzinach mordowania się z tym badziewiem i810 poszło do
jakiejś sekretarki, a w jej miejsce płyta na BX :)

>Jesli ma to byc cos przyszlosciowego to moze Abit BE6-II ?

Albo jeszcze lepiej P3B-F.

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |