Re: Intel 810

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 00:21:51 MET

On Mon, 21 Feb 2000 13:56:06 +0100, Marek Nowicki
<mnowicki_at_phys.put.poznan.pl> wrote:

>Bede budowal komputer dla znajomego. Nie jest on graczem, glownie chodzi
>o AUTOCADa i multimedia. Nie wiem tylko jaka bedzie ta karta graficzna
>integrowana z tym chipem, czy sie nada. Czy wogole pod Autocada wazny
>jest chip karty graficznej czy jedynie aby chodzila w windowsach i miala
>ostry obraz. Innymi slowy czy na przyklad Riva lepiej wspomaga Autokada
>niz S3?
>No i jak ogolnie chodza plyty pod 810 z win 95 i win 98?

Jesli chodzi o ACada to raczej nie polecam S3. Co z tego , ze chosdza
jesli potrafia smiecic przy tym po ekranie. Jesli w Cadzie uzywasz
tylko 2D to wytaarczy nawet Matox Millenium II (ogolnie dobra karta do
wszelkich zastosowan 2D moze oprocz DVD bo brak sprzetowedgo
supportu). Poniewaz jednak masz na uwadze jeszcze mmedia to moze
jednak warto zainstalowac G400 (nawet wersje 16Mb). Masz w ten sposob
karte dobrze dzialajaca pod Cadem, niezla w grach 3D i innych
zastosowaniach mmedialnych.
Do tych zastosowan polecic mozna tez karty Elsy (na TNT2) ze
specjalnie zoptymalizowanymi pod cada strownikami.

Pozdrawiam

GLide