Re: Komp przebija na glosniki.

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 23:34:52 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 23 Feb 2000 13:05:52 GMT
is the real date, "Cosmo Unit" <cosunit_at_polbox.com> has written
something quite wise. But he wasn`t the one.

>U mnie SB16 ( isa ? - jestem laikiem wiec prosze o wyrozumialosc :-) )
>Wczesniej komp nie wyrzucal na glosniki .
>( podlaczylem telefon pod modem - moze to ma wplyw )
>
>Jedynym plusem jest to ze wiem czy przy renderingu w 3dsmaxie komp sie juz
>zawiesil czy mozolnie liczy - wszystko slychac !

Hehehe... Nihil novi sub sol, pane Havranek! :-)))) Ten patent
stosowano juz w komputerach ODRA - jak sprytnie podlaczony glosniczek
zaczynal wygrywac w kolko te sama "melodyjke", to bylo wiadomo, ze
Jak widac, stare patenty wiecznie zywe... :-))))))
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.