Odp: Komp przebija na glosniki.

Autor: Cosmo Unit (cosunit_at_polbox.com)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 14:05:52 MET

Użytkownik Michał Węgierek <miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:38afdea2$1_at_news.vogel.pl...

> Jaka masz karte dzwiekowa ?
> Jesli ISA to najczesciej problem jest z przenoszeniem napiec przez zle
> ekranowana karte. Uziemic kompa...
> U mnie jest to samo (komp nieuziemiony), ale sie przyzwyczailem :)
U mnie SB16 ( isa ? - jestem laikiem wiec prosze o wyrozumialosc :-) )
Wczesniej komp nie wyrzucal na glosniki .
( podlaczylem telefon pod modem - moze to ma wplyw )

Jedynym plusem jest to ze wiem czy przy renderingu w 3dsmaxie komp sie juz
zawiesil czy mozolnie liczy - wszystko slychac !

Cos mi sie ostatnio sprzet wali
Zdesperowany

--
Cosmo Unit