Re: Nero - multisesion

Autor: Rafal Dziedzic (jerry___at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 23:19:21 MET

Pierwszego ci nie powiem ale dwie pozostale to (w tlumaczeniu na polski):

Sa to (pewnie i pierwsza tez ale nie dam sobie uciac glowy) opcje
porownywania plikow, ktore chcesz nagrac z tymi co sa juz na plycie:

1) Zmieniona zawartosc pliku - nie wiem jak to program sobie wyobraza ale
sprawdza czy nie zmienil sie plik ten ktory chcesz nagrac. Jesli tak to
najprawdopodobniej program maskuje poprzednia wersje pliku tak, ze go nie
widac przy odczycie plyty i pakuje na nosnik nowsza wersje.
2) Zmieniona data lub wielkosc pliku - system porownywania jak w punkcie
pierwszym z ta roznica, ze sprawdza na jest data modyfikacji pliku oraz jego
dlugosc.

Sorki za kulawe tlumaczenie ale nic na szybko nie moglem wymyslec. Tak czy
inaczej opcje te znacza dokladnie to co napisalem.

--
Pozdrawiam
Rafal Dziedzic