Odp: odkodowanie canal+

Autor: Marcin (markuch_at_promail.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 22:57:14 MET

> Po wielu próbach (k6-2 350_at_400, SB Live!, TNT2 m64, 128MB RAM,
> Fly Video'98) stwierdziłęm, ze rozkodowanie C+ pod windows po
> prostu *nie idzie*, alebo jest tylko dźwięk, albo tylko obraz,
> a jak już jest i jedno i drugie, to komputer nie nadąża
> z przeliczaniem i obraz "pływa" (borgTV). Najlepiej wszystko działa
> pod Linuxem (xawtv-nagra + nagraudio) i nie ma żadnych przycięć,
> charczeń (po odpowiednim ustawieniu filtrów nagraudio) czy
> innych nieprzyjemnych efektów. Nie wiem czy Ci tym pomogłem...
> po prostu tak jest u mnie...
> _________________________

nie zgodze sie z taba... nie masz racji!

ogladam z powodzeniem canal+ od blisko 2 lat . {:o) .. zaczynalem od intela
p133Mhz z
32 mb ramu i s3rtio ,Awe64pnp,karta tv to VideoHighwayExtereme98 - jedyny
soft jaki byl to..
Syster ... PCTV.. a rewolucja byl pierwszy Pub`s -mialem wtedy ok 12-13
klatek.. dzwiek
dekodowalem dosowym programikeim - odpowiednim dla slebego procesora bez
MMX -
CPlusAudio.. i chodzilo to juz wtedy zadawalajaco na Windows95 tzn.
opoznienie dzwieku
w stosunku do wizji bylo minimalne, a po zmianie procka na K6-166_at_200 ilosc
klatek wzrosla
do 16-19 i obraz i dzwiek juz byl spoko,
pozniej nastapila rewolucja w programach dekodujacych wizje i fonie,
zmienilem sprzet na
Live! , K6-2 300_at_333, 64 MB, s3trio AGP i zapewniam cie ze na takim sprzecie
jakosc jest
juz idealna! soft to : win98, Pubs II, badz ,More tv, do dzwieku jedyny
rewelacyjny PerfectSound..

jesli tobie na K6-2 400Mhz, 128 ramu i rivie 2 plywa obraz to jest to wina
nieumiejetnej
konfiguracji kompa badz softu... a ze na linuchu chodzi szybciej ... na
linuchu wszystko chodzi
szybciej :o).... i tu sie z toba zgodze!

markuch_at_promail.pl
UIN: 12963149