Re: odkodowanie canal+

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 08:18:55 MET

Marcin <markuch_at_promail.pl> napisał:
[...]
> jesli tobie na K6-2 400Mhz, 128 ramu i rivie 2 plywa obraz to jest to wina
> nieumiejetnej
> konfiguracji kompa badz softu...

Złą konfigurację kompa wykluczam.... no chyba, że powodem może być Win95
(jakoś tak 98 mi nie podchodzi). Podejrzewam raczej FlyVideo...
większość programów do dekodowania mi się rozjeżdża, a te, które
już zadziałają też mają jakieś mankamenty... a może po prostu
w linuxie mam większe doświadczenie i możliwości ingerencji w system
operacyjny.

> a ze na linuchu chodzi szybciej ... na
> linuchu wszystko chodzi
> szybciej :o).... i tu sie z toba zgodze!

Hehe, nie wszystko... póki co quake3 chodzi szybciej na windzie
(ale tylko do ukazania się XFree 4.0 ;))

> markuch_at_promail.pl
> UIN: 12963149

Pozdrawiam,

--