Re: odkodowanie canal+

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 11:14:38 MET

Maciej W. <wnuku_at_poczta.fm> napisał:
> Jak za pomoca komputera PC odkodowac canal+ ?

Po wielu próbach (k6-2 350_at_400, SB Live!, TNT2 m64, 128MB RAM,
Fly Video'98) stwierdziłęm, ze rozkodowanie C+ pod windows po
prostu *nie idzie*, alebo jest tylko dźwięk, albo tylko obraz,
a jak już jest i jedno i drugie, to komputer nie nadąża
z przeliczaniem i obraz "pływa" (borgTV). Najlepiej wszystko działa
pod Linuxem (xawtv-nagra + nagraudio) i nie ma żadnych przycięć,
charczeń (po odpowiednim ustawieniu filtrów nagraudio) czy
innych nieprzyjemnych efektów. Nie wiem czy Ci tym pomogłem...
po prostu tak jest u mnie...

> wnuku_at_poczta.fm

Pozdrawiam,

--