Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 20 Feb 2001 - 22:49:52 MET

> czy ktos na tej grupie nie ma najnowszego 3dfx'a , pentium III,gigabajtow
> ramu itp i NIE uwazza ze ma slaby sprzet ?

> czy ktos tu jeszcze nie oszalal?

> ja mam pentium 100,32MB RAM i jakos nie narzekam na brak mocy i NIE
> ZAMIERZAM zmieniac na szybszy nawet majac mnostwo pieniedzy

Ja amam IP 200_at_240MMX i tez nie zamierzam zmieniac.jedyne zmiany, jakie
wprowadzilem w przeciagu dwoch ostatnich lat to rozszerzenie RAMu z 64 do 96
MB i zakup IBM DPTA 20 GB. Za to czesto zmianiam klawiatury - mam maly
zapasik klawiatur BEZ klawiszy windows. i podmieniam je. Obecnie chce sobie
jedna pomalowac:)).

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310