Re: Predkosc CD

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 22 Feb 2001 - 18:43:38 MET

> Czesc..
> Mozecie mi napisac co znaczy predkosc
> CD-ROM np. 24x ??
> O co tu chodzi .... ze 24 razy czego jest ?
> Tu chodzi o predkosc odczytu ale np. 24x
> malo mi mowi .... jak to sie przelicza na bajty na sekunde ???

Jest to predkosc w stosunku do odtwarzaczy CD-Audio, ktore maja ok 150
kB/sec. Tak wiec CD 24X ma (teoretycznie) 24 razy wiekszy transfer. Pisze
teoretycznie, bo to jeszcze zalezy od polozenia odczytywanego sektora,
zabrudzenia plyty itp. Wlasciwszym byloby okreslenie 24 X max.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310