Re: w98 + anuluj w family logon

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 21:05:31 MET

"Miq" <mma_at_cadsys.com.pl> wrote in message news as follows:
> Czy ktoś wie jak zablokować klawisz Anuluj w dialogu logowania w Family
> Logon ??? Chodzi o to, żeby zablokować dostęp do komputera użytkownikom
> spoza listy ? Może ktoś ma jakis inny pomysł ? Wiem że 98 jest na tyle
> gównianym systemem, że w żaden sposób nie da się zablokować dostępu
> permanentnie, ale chodzi mi tylko o tyle, żeby ktoś to się niewiele zna
nie
> mógł się zalogować i pracować na komputerze...

mozna np. w rejestrze w kluczu Run dla domyslnego uzytkownika
( a taki profil jest ladowany po Anuluj) wstawic
restartowanie/wylogowanie/wylaczenie maszyny
i ogolnie mozna ten profil za pomoca policy editor
ograniczyc do mimimum.
Z tym, ze musisz sie liczyc, ze kazdy nowy zakladany uzytkownik
najczesciej kopiuje ustawienia od domyslnego.
Ogolnie ten sposob jest bardzo cienki, ale jesli user sie nie zna ...
Roger