Re: CD jaki ?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 20:54:22 MET

>od 2 lat pracuje na LG. Jeszcze nigdy nie mialem z nim ani jednego problemu

A ja mialem - dzialal wysmienicie jako kaloryfer :-) Efektem tego bylo to ze
po jakichs 10-15 minutach szumienia problemy z poprawny odczytem lawinowo
rosly.

Generalnie nie maja rewelacyjnych parametrow (odczyt audio etc), grzeja sie
i wydaja dziwne oglosy przy rozpedzaniu plyty (do dzisiaj nie mam pojecia co
to tam w nich zgrzyta).

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl