Re: w98 + anuluj w family logon

Autor: Sławomir Kulesza (colage_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 23:39:17 MET

Miq wrote:

> Czy ktoś wie jak zablokować klawisz Anuluj w dialogu logowania w Family
> Logon ??? Chodzi o to, żeby zablokować dostęp do komputera użytkownikom
> spoza listy ? Może ktoś ma jakis inny pomysł ? Wiem że 98 jest na tyle
> gównianym systemem, że w żaden sposób nie da się zablokować dostępu
> permanentnie, ale chodzi mi tylko o tyle, żeby ktoś to się niewiele zna nie
> mógł się zalogować i pracować na komputerze...

Hi!
Jesli chodzi Ci o wylaczenie mozliwosci logowania sie poprzez klikniecie Esc,
to dokonuje sie tego poprzez odpowiedni wpis w rejestrze. Najlepiej jednak
wykorzystac do tego celu programik WinBoost 2000 i zaznaczyc w nim opcje
'Restrict Logon Access'. Wowczaas do systemu moga wejsc jedynie ci uzytkownicy,
ktorzy maja zalozony swoj profil (teoretycznie).
S.