Odp: Karta TV AVer pod NT nie bedzie dzialac!

Autor: Tadeusz Stachura (stachtad_at_kki.net.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 17:49:44 MET

Producent, firma AVer, wyraźnie stwierdza z swoich materiałach
(wystarczy odwiedzić ich witrynę WWW), że do urządzeń AVer
TV Capture i TV Phone udostępnia sterowniki do systemu
Windows95/98. Nie ma sterowników dla Windows NT dla
wyżej wymienionych kart!

W tej sytuacji, należy zakupić inne urządzenie, jeśli pragnie
się używać karty tunera TV w komputerze z systemem
Windows NT.

Tadeusz Stachura

Użytkownik Jim^ <Rafael_at_paa.gov.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
ł:88tjeg$u17$1_at_hiperon.paa.gov.pl...