Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 14:46:53 MET

On Tue, 22 Feb 2000, Michał Węgierek wrote:

[Michale, jakieś "wężyki" dołącz w cytacie :)]
+DEKLARACJA:
[moja - GS]
+nie jest moim zamiarem wywołanie dyskusji: "czy utwór ma być
+odsłuchiwany tak jak twórca poskładał" [...]
+
+A dlaczego 'poskladal'. Powiedz mi - czy lepiej sluchac na wiezy bez
+surroundu, czy np. z surroundem Philipsa ?

 Przecież piszę, że moim zamiarem NIE JEST itp... :)
 Zastrzegłem po to, żeby ktoś nie wyskoczył: "przecież mowa
o MP3 a nie o bajerach" - a opinia (w poprzednich mailach tego
pod-pod-wątku ;) zahaczyła właśnie o efekty DSP :)

[...]
+To samo daje DFX, tylko przy okazji jest v.glodny na procesor

...i o to poszło :)
 Natomiast trudno każdemu łasemu na efekty *kazać* kupić procesor
dźwięku do wieży *zamiast* lepszego procesora w komputerze "ogólno-
przetwarzającym", :) a przypominam że część dyskutantów jest zdania
że "mi 386 wystarczy" (ok, nie ma sprawy, też nie mam najszybszego
dostępnego aktualnie procesora) więc "nie rozumiem, po co innym
Athlon" (którego nierozumienia nie rozumiem - jak potrzebują...!).
 Hm... Może by tak upgradeować... ale w chipsetach na razie zamie-
szanie za duże jak na mój gust... ;)

+Pozdro

 Wzaj
        ;)