Re: McAfee vs Mks_vir

Autor: Przemek (pchrzaszcz_at_spinet.com.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 14:24:19 MET

Witam!

Yellow wrote:

> Mam powazny dylemat, moze macie jakies pomysly...
>
> Ktory antyvir wedlug was jest najlepszy do zastosowan korporacyjnych?
>
> Mks_vir:
> Skanuje dlugo
> Zwalnia powaznie kompa z uruchomionym monitorem
> Nie skanuje metodami heurystycznymi (?)
> Nie uruchamia sie w wygaszaczu ekranu
> Nie skanuje skompresowanych plikow
> Jest brzydki
> Jest drozszy
> Nie wiem jak dziala zarzadzanie w sieci
>
> McAfee:
> Jest nieco mniej skuteczny
> Nie wiem jak dziala zarzadzanie w sieci

Z moich doswiadczen wynika, ze z tych dwoch rozwiazan lepszy bylby
McAfee.
Co prawda nie moge sie wypowiadac na temat zarzadzania nim w sieci, bo
tego nie
robilem.
Wiem jednak ze McAfee wcale nie jest mniej skuteczny,
a jego dat'y w wersji beta sa uaktualniane kilka razy dziennie,
komercyjne wersje zas raz na tydzien i to jest znaczaca przewaga nad
MKS'em.

Do sieci proponowalbym jednak wyrób tej samej korporacji Dr Solomon -
drogi :(
ale cos za cos.
Pozdro.