Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Michał Węgierek (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 14:08:05 MET

DEKLARACJA:
nie jest moim zamiarem wywołanie dyskusji: "czy utwór ma być
odsłuchiwany tak jak twórca poskładał" ale stwierdzenie pros-
tego faktu, że widać [ooops ! słychać!] nie ;)

A dlaczego 'poskladal'. Powiedz mi - czy lepiej sluchac na wiezy bez
surroundu, czy np. z surroundem Philipsa ? Bo mnie sie wydaje, ze tak jakos
to drugie...
To samo daje DFX, tylko przy okazji jest v.glodny na procesor

---
Pozdro
MiW
miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl