Re: WinOnCD 3.7 Power edition

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 22:10:38 MET

>Apropo zawieszania sie WinOnCD - mam wersje 3.60.413 i nagrywarke Yamaha
>4416 EIDE. Kiedy robie CD copy z plyty audio i symuluje zapis, to np. po 5
>min testu czas pozostaly do konca przestaje uplywac, pomaranczowe swiatelko
>na nagrywarce przestaje migac (tak, jak zielone z CDROMu). Mozna jeszcze
>kliknac kilka razy myszka i komputer calkowicie przestaje odpowiadac.
>(W WinNT takie objawy nie wystepuja)
>Moze znacie jakies lekarstwo na ta dolegliwosc?

Mialem to samo na Teac'u 56S po wrzuceniu nowego frimware. Napisalem
do Cequadrat'u i odpisali mi ze musze zainstalowac nowsza wersje
sterownikow do mojej nagrywary (sterow do WinOnCD of coz). Sciagnalem
z ich site'a, zainstalowalem i problem zniknal.
Inna sprawa ze odkad wrzucilem nowy firmware to samo notorycznie zdaza
sie w Nero i DiscJugglerze... Widocznie tez by trzeba w nich
sterowniki wrzucic nowsze... szkoda tylko ze nie ma d ww programow
sterownikow.