Re: WinOnCD 3.7 Power edition

Autor: Tomasz Gawlik (gawlik_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 15:48:39 MET

Apropo zawieszania sie WinOnCD - mam wersje 3.60.413 i nagrywarke Yamaha
4416 EIDE. Kiedy robie CD copy z plyty audio i symuluje zapis, to np. po 5
min testu czas pozostaly do konca przestaje uplywac, pomaranczowe swiatelko
na nagrywarce przestaje migac (tak, jak zielone z CDROMu). Mozna jeszcze
kliknac kilka razy myszka i komputer calkowicie przestaje odpowiadac.
(W WinNT takie objawy nie wystepuja)
Moze znacie jakies lekarstwo na ta dolegliwosc?

--
Pozdrawiam, Tomasz Gawlik, gawlik_at_mp.pl