Re: WinOnCD 3.7 Power edition

Autor: Tomasz Gawlik (gawlik_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 22:19:30 MET

> Mialem to samo na Teac'u 56S po wrzuceniu nowego frimware. Napisalem
> do Cequadrat'u i odpisali mi ze musze zainstalowac nowsza wersje
> sterownikow do mojej nagrywary (sterow do WinOnCD of coz). Sciagnalem
> z ich site'a, zainstalowalem i problem zniknal.
> Inna sprawa ze odkad wrzucilem nowy firmware to samo notorycznie zdaza
> sie w Nero i DiscJugglerze... Widocznie tez by trzeba w nich
> sterowniki wrzucic nowsze... szkoda tylko ze nie ma d ww programow
> sterownikow.

Niestety wymiana sterowników nie dala rezultatu - mam wrazenie, ze problem
ten polega tak jakby na zajeciu kontrolera IDE (tak, ze nie ma dostepu do
innych urzadzen, a zajete sa oba kanaly po 2 urzadzenia - 2 dyski i CD-ROM i
Nagrywarka).
Pytanie: Czy uaktualnic firmware do nagrywarki?

Pozdrawiam, Tomasz Gawlik, gawlik_at_mp.pl