pomozcie.

Autor: Marekwar (marekwar_at_poczta.fm)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 19:57:02 MET

Witam.
Mam taki problem i nie moge sobie poradzic.
Podczas laczenia sie do internetu przez TP SA wszystko przebiega
prawidlowo, modem laczy sprawdza sprawcza hasla i OK.
Protokoly SMTP i POP ustawione prawidlowo porty,przerwania tez.
Mam dwa dyski i ustawienia sa identyczne na obu dokladnie sprawdzilem
nie robie tego pierwszy raz. Przeinstalowalem modem i ME 5.0 i nic.
Po polaczeniu nie moge nic wyslac ani odebrac, explorer 5.0 takze nic nie
sciaga
Wyskakuje komunikat 'Nie moge znalezc serwera'
oraz 'Nie blad laczy tylko zabezpieczenia'
protokol NNTP
PORT 119
zabezpieczenie (SSL):0
Kod 800ccc0d

wlaczylem DNS i nie pomaga ( bramki i innych parametrow nie wpisywalem nie
wiem jakie)
Czy ktos zna jak to usprawnic ?
Bylbym wdzieczny.

--