Re: Dziwne zwisy

Autor: Michal Glebowski (praca) (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 17:17:01 MET

Leszek Bogdański napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam
>Mam taka dziwna sytuacje, ze wszystkie gierki chodza stablinie (np. UT,
>Q3, KingPin itp) ale przecietnie kilka razy dziennie wiesza mi sie komputer
>kiedy mam uruchomione kilka programow biurowych (np Word, PowerPoint,
Excel,
>kilka slownikow, itp) Nie wyskakuje bluescreen, tylko albo zwykle okno
>komunikatu o bledzie programu, albo najczesciej bez zadnego komunikatu
>komputer przestaje reagowac i nawet nie mozna go zrestartować kombinacja
>Alt+Ctrl+Delete. Co z tym zrobic? Mam Abit BE6 II, 128MB Ram, Quantuma EX
>UDMA 33, zainstalowany kontroler UDMA 66 HTP, Celeron 433 (nie ma roznicy
>czy go puszczam na 433 czy na 540 czy na 650).
>Dzieki
>Leszek

moze procesor wreszcie Ci podziekowal za "zbawienne" 650 na karku i bez
lodu. Istnieje prawdopodobienstwo, ze juz nigdy nie powroci do dawnej
swietnosci, bo na stale cos mu sie zlalo w srodku (jakies sciezki, czy co
tam)... ech jaka szkoda...

w ten sposob masz odpowiedz na ten Twoj list, jak i na ten drugi - z
pytaniem czy to zdrowe (C433_at_650)...

m227