Intel 810 i problemy z pulpitem (drag & drop)

Autor: Tomasz Turczynski (toturcz_at_free.com.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 17:25:11 MET

Witam !
Nie wiem na ile moj problem jest sprzetowy, a na ile programowy.

Dwa razy w niedlugim czasie wysiadlo mi drag&drop na pulpicie windows
95. Bylo to tak, ze zdeinstalowalem program - za pierwszym razem IE 5.0
pl, za drugim Corel WordPerfect Office 2000 trial. Po deinstalacji byly
komunikaty "Explorer wykonal niedozwolona operacje... " i niebieski
ekran. Wtedy reinstalowalem winde i zamiast poprawy, wysiadalo drag&drop
(i schowek , nie moge przenosic plikow). Jedynym sposobem bylo "format
c:" .
Czy ktos spotkal sie z tym zjawiskiem na Intelu 810? Nie wiem jak
zapobiec temu na przyszlosc.