Dziwne zwisy

Autor: Leszek Bogdański (leszek55_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 16:48:23 MET

Witam
Mam taka dziwna sytuacje, ze wszystkie gierki chodza stablinie (np. UT,
Q3, KingPin itp) ale przecietnie kilka razy dziennie wiesza mi sie komputer
kiedy mam uruchomione kilka programow biurowych (np Word, PowerPoint, Excel,
kilka slownikow, itp) Nie wyskakuje bluescreen, tylko albo zwykle okno
komunikatu o bledzie programu, albo najczesciej bez zadnego komunikatu
komputer przestaje reagowac i nawet nie mozna go zrestartować kombinacja
Alt+Ctrl+Delete. Co z tym zrobic? Mam Abit BE6 II, 128MB Ram, Quantuma EX
UDMA 33, zainstalowany kontroler UDMA 66 HTP, Celeron 433 (nie ma roznicy
czy go puszczam na 433 czy na 540 czy na 650).
Dzieki
Leszek