Yamaha SCSI + Toshiba IDE

Autor: Bartek (bartekbr_at_kki.net.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 09:27:19 MET

witka

Mam mały problem. Zakupiłem sobie nagrywaczkę SCSI (kontroler Advansed czy
jakoś tak)Yamaha 8/4/24. Instalacja bez problemów. W kompie jest również
Toshiba 32x IDE i tu zaczynają się tzw. "jaja".

Po zainstalowaniu programu Nero (do Yamahy) nie można odczytać żadnej płytki
w Toshibie (każda próba kończy się niebieskim ekranem (text) i system wisi.
Yamaha zapisuje i czyta normalnie. Podczas instalacji Nero jest taka opcja
do wyboru ale nie wiem w ogóle o co chodzi bo opis wygląd jak sieczka.
(można wybrać opcję "All On" albo "All Off" lub postawić "ptaszka" przy
Yamaha lub Toshiba).

W menedżerze urządzeń wszystko jest O.K.

Ma ktoś jakieś pomysły ?

B.