Re: CD-ROM ześwirował ???

Autor: pawel (av16_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 00:54:51 MET

Jakub Pasoń napisał(a) w wiadomości: <38B04BB7.1A24AA8A_at_polbox.com>...
>Witam
>
>Właśnie złożyłem sobie nowego kompa. Ze starego przełożyłem do niego
>HDD,CD i parę drobiazgów. Pojawił się jednak dziwny problem z CD-kiem.
wlasnie zrobilem podobny numer z16x -w starym czytal kazda zielona
,niebieska, i co tylko po przelozeniu do nowego nawet tloczonych nie chce.
zeby calkiem mnie zalamac po powrocie do starego tez nie chce dzialac:((
chyba po czysczeniu(obudowy tylko) ale obracany byl do gory "optyka" i tp.