Re: Dwa Windowsy

Autor: Konrad Rzadzinski (k.rzadzinski_at_pzuzycie.com.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 09:39:21 MET

> Muszę zainstalować Win 3,1 w kompie ponieważ w
> szkole mają tylko kompy z Win3,1 i na takich szkolą.
> Według mnie to paranoja ale co zrobić.
> Mam w związku z tym pytanie
> Czy można to zrobić obok Win 98 który jest zainstalowany
> czy nie można.Jeśli tak to proszę o podpowiedź jak to zrobić.

zmien manager type na Win3.x
wyglada wtedy jak stara winda
no, chyba ze potrzebujesz jeszcze wiekszej zgodnosci z oryginalem

nie da sie miec jednoczesnie Win3.x i Win98
nie da rady - chyba ze bedziesz kombinowal z wieloma partycjami, boot
managerem i remapowaniem dyskow (i Win98 i DOS musza miec primary
partition - pokombinuj z PartitionMagicem i 'hide partition')

Konrad