problem z dyskiem quantum'a

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 08:59:01 MET

cze.
mam problem z moim quantumem.
mam go od roku. na poczatku byl super cichy. wprawdzie bylo slychac
prace glowic, ale obrotow talerzy - w ogole. a teraz dosc go slychac.
jest to dzwiec o dosc wysoki dzwiek.
sprawdzalem dzisiaj z nowym quantumem kumpla. jego jest idealnie
cichy.
no i pytanie - jak to jest?
czy jego nowy dysk po roku tez "zglosnieje", czy co? troche zaczyna
mnie to drzaznic.
czy to normalne, ze moj dysk jest teraz glosniejszy? czy wasze
quantumy tez "zglosnialy" po jakims czasie?
aha, caly czas chodzi mi nie o prace glowic, tylko o obracanie sie
talerzy. glowice tak jak cicho sobie pracowaly, tak dalej pracuja.

--
zuko / Shark von Cygnus