Re: WinOnCD 3.7 Power edition

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 08:26:58 MET

>1. Tworzy nieprawidlowe image... tylko pierwszy stworzony image jest
>dobry. kazdy nastepny bedzie na 90% zawieral smieci. trzeba wiec
>restartowac program po kazdym zrobieniu image'a.

Tu się zgodzę. Zrobiłem kilka plików image, kolejno bez zamykania
programu oraz każdorazowo odpalając program od nowa. Porównałem pliki
wynikowe, każdy z każdym, i wszystkie różniły sie od siebie. Być może
program zapisuje sobie obraz w jakiś swój sposób i nie zawsze robi to
dokładnie tak samo.

>2. Kliknij cancel podczas tworzenia image'a... plik z image nie
>zostanie zamkniety (nie da sie go usunac ani modyfikowac, dopoki nie
>zamkniemy WinOnCD). Przypuszczam ze to moze byc powodem bledu 1.

Nie zauważyłem tego błędu. Po cancel mogę normalnie usunąć plik,
stworzyć nowy image pod taką samą nazwą - oczywiście bez zamykania
programu.

>3. Nie potrafi dogrywac kolejnych sesji. Pierwsza nagra prawidlowo.
>Przy probie nagrania nastepnej, pasek zawansowania od razu wskazuje
>100% i zamykana jest sesja bez nagrania czegokolwiek

Dogrywałem bez problemu kilka kolejnych sesji i wszystko dało się
odczytać.

>Bledy te nie wystepuja tylko u mnie. Takze u wszystkich moich
>znajomych ktorzy uzywali WinOnCD 3.7. Na roznych sprzetach i roznych
>nagrywarach. Nie jest to takze wina wadliwej wersji programu, jako ze
>mialem juz pare roznych. Nie pomaga tez na to service pak dostepny ze
>strony Cequadrat...

Mam wersję 3.70.527 Power Edition. Żaden patch ze strony Cequadrat-a
nie działa na tą wersję - dostaję komunikat, że ten patch jest do
starszych wersji.