Re: WinOnCD 3.7 Power edition

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 16:45:50 MET

>A można wiedzieć jakie ma błędy?

1. Tworzy nieprawidlowe image... tylko pierwszy stworzony image jest
dobry. kazdy nastepny bedzie na 90% zawieral smieci. trzeba wiec
restartowac program po kazdym zrobieniu image'a.
2. Kliknij cancel podczas tworzenia image'a... plik z image nie
zostanie zamkniety (nie da sie go usunac ani modyfikowac, dopoki nie
zamkniemy WinOnCD). Przypuszczam ze to moze byc powodem bledu 1.
3. Nie potrafi dogrywac kolejnych sesji. Pierwsza nagra prawidlowo.
Przy probie nagrania nastepnej, pasek zawansowania od razu wskazuje
100% i zamykana jest sesja bez nagrania czegokolwiek

Bledy te nie wystepuja tylko u mnie. Takze u wszystkich moich
znajomych ktorzy uzywali WinOnCD 3.7. Na roznych sprzetach i roznych
nagrywarach. Nie jest to takze wina wadliwej wersji programu, jako ze
mialem juz pare roznych. Nie pomaga tez na to service pak dostepny ze
strony Cequadrat...