Odp: Napelniacze do Epson 300

Autor: Andrzej Fic (swistak_at_data.home.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 23:47:27 MET

Ogolnie trzysetka sprawuje sie nie najgorzej, jakosc druku ma rowniez
calkiem dobra . Niestety, o ile przy podlej jakosci druku jest dosyc
szybka(podreczne wydruki itp) to jezeli jakosc ma byc dobra jest bardzo
wolna, nie mowiac juz o drukowaniu zdjec.
    Podsumowywujac drukarka dysponuje wysoka jakoscia druku ( tekstu jak i
zdjec) - no i nie dziwota przy rozdzielczosci 720 dpi w kolorze i 720 dpi w
b&w - . Jest tez dosc ekonomiczna - dysponuje jednym cartridgem CMYK w cenie
ok 100 zl, który wystarcza na wydrukowanie ponad 300 stron tekstu w
wysokiej rozdzielczosci z kolorowymi wykresami(napelniacza nie
spotkalem).Jednak jest to drukarka wylacznie do zastosowan domowych. Jesli
masz zamiar drukowac duzo iczesto NIE KUPUJ jej.
     Pozdrawiam
Andrzej Fic
swistak_at_data.home.pl

Użytkownik Pejsu <barttecss_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:%lZr4.17655$G3.478230_at_news.tpnet.pl...