Odp: Napelniacze do Epson 300

Autor: Pawel Handzlik (phandzlik_at_hotmail.com)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 01:23:58 MET

Hi!

Zgadzam sie z przedmowca w calej rozciaglosci:).

Jestem posiadaczem E300 od pol roku i jestem z niej b. zadowolony. Zdjecia
(np. okladki na plyty CD:)) wychodza wspaniale pod warunkiem, ze sa
zeskanowane z rozsadna rozdzielczoscia.
Cartridge, ktory dostalem razem z drukarka sluzy mi do dzis (zostalo jakies
15-20%) i co najwazniejsze nie jest zbyt drogi.
Jedyna wada drukarki to mala szybkosc w duzych rozdzielczosciach i dosc
dlugi czas przygotowywania sie do druku (czasem ponad 30 sekund od
wlaczenia). Moze jeszcze troche brakuje tacki na wydruki, ale tylko jesli
masz malo miejsca. Ale i tak za te cene (ostatnio zdaje sie potaniala) to
chyba najlepszy wybor do domu.
Sam zastanawialem sie nad Lexmarkiem Z11, ale odstraszyly mnie opinie o
czesto psujacej sie mechanice i duza cena wkladow (do nowej trzeba zakupic
cartridge b&w).

To tyle.
Pozdrawiam

--