Re: Prowokacja :)

Autor: Krzysztof J. Trybowski (trybik_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 23:46:55 MET

On Sat, 19 Feb 2000 19:10:10 +0100 Robert Wojciechowski wrote:

>Rozumiem ze nie uzywasz W98 tylko Linucha albo co najwyzej W95
>Nie masz IE wyzszego niz 3, nigdy nie otwierasz wiecej niz 1 strone www
>naraz, nie uzywasz MSOffice , dokumenty piszesz w vi,write albo notatniku,
>arkusze w Qpro albo 1-2-3. Gry w ktore grasz (jezeli ) to Solitaire,
>Civ1,Minesweeper. Nie interesujesz sie muzyka,grafika,zastoswaniem komputera
>do czegokolwiek .

Pozwole sie wtracic :)

Do niedawna mialem iP133 z 16 MB RAM, na tym Win98, IE4, podczas
towrzenia stron miałem nieraz otwarte: IE4, NN4, Opera 3.60, Notetab,
thebat, file commander a w tle winamp... Od czasu do czasu do tergo
dochodzil Word (sprawdzanie pisowni) i nie bylo wiekszych problemow
(swap: 150 MB), poza wolna praca. Odkad przesiadlem sie na 32 czuje sie
jak w mercedesie :)

Dlaczego wiec narzekacie na 64MB? :)