Odp: duze pliki

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 19:53:04 MET

Użytkownik Wojtek Frabinski <wojtekfr_at_alpha.net.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:7qtvasg3ijd72nn6l1830lhon1pa1md9fb_at_4ax.com...
> Chyba doszedłem do wnisoku co konkretnie powoduje błędy u mnie na
> dysku, ale nadal nie znam rozwišzania :-(
> Po skopiowaniu z DVD pliku vob (ok. 1 GB) na dysku scandisk stwierdza
> błędy - zawsze niezgodnooć kopi FATu i błedy w pliku vob. Nie jestem
> pewien czy to wina samego DVD czy tylko wielkooci pliku (ale chyba
> dotyczy wszystkich większych plików). Spotkaliocie się kiedyo z czymo
> podobnym? Nie jest to na pewno problem kodowania CCS (sprawdzałem na
> niekodowanym Microcosmos i na Matrixie zgranym DeCCSem)
> Sprzęt, Abit BE6-II, Seagate Baracuda 20GB, DVD Hitachi BX, soft Win98
> [...]
Spakuj dowolne pliki do archiwum zip na tym dysku (tak okolo 1 GB).
Najlepiej Windows Comanderem 4, on zaraz po spakowaniu testuje archiwum
sprawdzajac sumy kontrolne. Jesli ci sie wylozy (bad CRC) to znaczy ze Twój
Wspanialy Seagate Barracuda nadaje sie na smietnik, bo przeklamuje bity na
UDMA 66. Mialem to samo z BE6 i Barracuda (przeczytaj post pare dni temu) i
dysk idzie do wymiany. Inne dzialaja dobrze (Fujitsu, Quantum). A Barracudy
sprawdzalem dwie. To tandeta! Obszedlem problem podlaczajac go do UDMA 33,
ale klient i tak narzekal, ze rzadziej, ale tez mu kaszani w systemie.
Wyrazy wspólczucia
Wigwam