Re: duze pliki

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 21:27:04 MET

On Sun, 20 Feb 2000 18:53:04 GMT, "Wigwam" <wigwam_at_polbox.com> wrote:

>Spakuj dowolne pliki do archiwum zip na tym dysku (tak okolo 1 GB).
>Najlepiej Windows Comanderem 4, on zaraz po spakowaniu testuje archiwum
>sprawdzajac sumy kontrolne. Jesli ci sie wylozy (bad CRC) to znaczy ze Twój
>Wspanialy Seagate Barracuda nadaje sie na smietnik, bo przeklamuje bity na
>UDMA 66. Mialem to samo z BE6 i Barracuda (przeczytaj post pare dni temu) i
>dysk idzie do wymiany. Inne dzialaja dobrze (Fujitsu, Quantum). A Barracudy
>sprawdzalem dwie. To tandeta! Obszedlem problem podlaczajac go do UDMA 33,
> [...]
Przeczytałem twój poprzedni post i zaczynam się naprawde martwić.
Komputer kupiłem prawie cały
(płyta+dysk+pamieć+grafika,dźwięk,obudowa) ale flop, DVD, modem ,TV i
stary dysk były moje i dali mi tylko gwarancje na części. Chciałem
uniknąć zabawy z konfiguracją, dlatego kazałem im wszystko
zainstalować (nie mam teraz zbyt dużo czasu) no i wyszło odwrotnie.
Czy nieprawidłowa współpraca dysku z UDMA66 może być powodem żądania
wymiany na inny model? Forsy mi raczej nie oddadzą, tym bardziej że
kupiłem na raty.
Wczoraj wcięło wszystkie partycje. Podejrzewam, że dodatkowo mogło
zaszkodzić gorąco (zaraz nad Baracudą założyli Starego Seagate
Medalista) i potwornie się to grzało. Wprawdzie innego miejsca na
drugiego twardziela nie było, ale mogli mnie uprzedzić, że w środku
mam grzankę
Komputer powędrował dzisiaj do serwisu i stwierdzili, nie tylko
problemy dyskiem ale i błędy pamięci (!)i wymiana jej nie pomogła.
Jutro spróbuje dowiedzieć się co jest dokładnie. Czyżby nieszczęścia
chodziły parami ? Powiedzieli że jeszcze nie próbowali wymieniać tylko
procka i przejściówki. Ja to mam pecha :-(.
Dobrze, że przed oddaniem do serwisu wyjąłem stare graty, przynajmniej
mogę poczytać jak się wpakowałem ;-(

--
Wojtek Frabinski
wojtekfr_at_alpha.net.pl