duze pliki

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 15:21:38 MET

Chyba doszedłem do wnisoku co konkretnie powoduje błędy u mnie na
dysku, ale nadal nie znam rozwišzania :-(
Po skopiowaniu z DVD pliku vob (ok. 1 GB) na dysku scandisk stwierdza
błędy - zawsze niezgodnoœć kopi FATu i błedy w pliku vob. Nie jestem
pewien czy to wina samego DVD czy tylko wielkoœci pliku (ale chyba
dotyczy wszystkich większych plików). Spotkaliœcie się kiedyœ z czymœ
podobnym? Nie jest to na pewno problem kodowania CCS (sprawdzałem na
niekodowanym Microcosmos i na Matrixie zgranym DeCCSem)
Sprzęt, Abit BE6-II, Seagate Baracuda 20GB, DVD Hitachi BX, soft Win98
FAT32.
Podobne rzeczy działy się po skopiowaniu innych kilkudziesięciu
megowych plików. Nie mam już siły na ten dysk :-((( utworzenie
partycji od nowa nic nie dało. W tej chwili mam głównš ~7GB i
rozszerzonš z jedenym dyskiem logicznym ~12,5 GB ale próbowałem też z
2X6.3 na rozszerzonej i 7,8,4 GB.