...gdybys zamiast pisac wstukal ...

Autor: danielek (daniel_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 01:12:29 MET

wtrace sie troche nie na temat...
tez czasem mnie wkurza jak to samo pytanie pojawia sie po raz n-ty
albo pytanie jest w stylu co to jest komputer....
....ale...
jak sie postawie w sytuacji osoby ktora korzysta z modemu (tak jak ja)
i placi za kazdy impuls -----> Jak sie cos wstuka w wyszukiwarke i ona
znajdzie 50000 odnosnikow (nawet nie koniecznie tyle) to zeby znalezc
cos co Cie interesuje musisz posiedziec z 1godz. albo i 2 lub 3godz.

Pytanie na liste jest sensownym rozwiazaniem bo:
1.dotyczy tematyki listy
2.mozna otrzymac odpowiedz od ludzi znajacych sie na rzeczy.
3.albo przynajmniej odnosnik.
3.osobie znajacej sie na rzeczy danie odpowiedzi zajmie 1min.
  i przy okazji da satysfakcje a czasami nawet podziekowanie od
pytajacego.

http://pluton.pol.lublin.pl/~daniel -underconstruction
ICQ: 62904862