Re: Plyty Clayton

Autor: danielek (daniel_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 01:12:33 MET

On Thu, 17 Feb 2000 00:02:12 +0100, Wojtek Piasecki
<piacho_at_hermes.umcs.lublin.pl> wrote:

>Czesc!
>Kto jest producentem tych plyt? Jak jest ich jakosc?

Mam taka plyte Clayton ZX(chyba) - tak bylo w cenniku i tak jest na
stickrze. Chyba bo plyta jest na slot1 i przy uruchamianiu wyswietla
mi przy numerku biosu i440BX. Sprzedawca o ile pamietam mowil ze tak
bedzie wyswietlac ale kumpel stwierdzil ze mam pewnie BXa. (sam juz
nie wiem).
Jezeli chodzi o jakosc to jest niezla. Chodzi mi na niej celek 333_at_416
zero konfliktow z jakimikolwiek sprzetem (jak do tej pory).
Co do firmy to nie wiem. Ctbios wyswietla mi oem: VTECH.
Jak na cene - to musze stwierdzic ze byla warta.

Ps. Moze ktos wie co to wlasciwie jest ???
na stickerze mam:
PII Clayton ZX AT 857
CL 378/04/99

Award ID:
03/10/1999-i440BX-ITE867-2A69KV3IC-00

Czy mozliwe jest abym mial plyte ZX z biosem od BXowej ???

http://pluton.pol.lublin.pl/~daniel -underconstruction
ICQ: 62904862