Re: Seagate - best of all czy tylko pozory ???????????

Autor: Jacks (jacks_at_pascom.com.pl)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 01:56:24 MET

    Zajmuje się zawodowo obsługą firm (sieci Netware i NT) jak równierz
składaniem komp.
Nie pamiętam kiedy dokładnie to było (na pewno ponad rok temu) ale od kiedy
padły mi 4 Caviary w ciągu 4dni (2,1 i 2,5G) kupuję tylko Seagaty i ani
jeden (a zamontowałem ich kilkadziesiąt od 2,1-20GB) nie padł - podkreślam
ani jeden!
    Myślę że nie jest to sprawa szczęścia ,aczkolwiek nie twierdzę że są to
najlepsze dyski - po prostu nie jestem zwolennikiem wydawania opini na temat
jakiegoś produktu na podstawie jednego czy dwóch egzemplarzy.
    Co do Barracudy to mam tylko jeden taki dysk (20GB) i działa b.ładnie
.Składałem natomiast kilka serwerów z Barracudami SCSI które podobno różnią
się od tych IDE tylko elektroniką -jeśli to prawda to powinny być super.

pozdrawiam jk